miercuri, 30 ianuarie 2013

De toate pentru toţi

Hotărât lucru, Internetul ăsta este o oază nesecată de informaţii, unele utile altele mai puţin, unele distractive peste poate, ori doar bizare. Cert este însă că orice îţi trece prin minte, oricât de insolit, găseşti în imensitatea aproape nelimitată a acestei găselniţe moderne, numită Youtube.

Am vrut să verific teoria, prin urmare hai să caut dacă există vreo informaţie despre
cum se fac broscuţe din hârtie, care pe deasupra să şi sară. Probabil vă amintiţi din anii de grădiniţă sau şcoală generală, despre ce este vorba. Personal mi se părea suficient de inedit şi animat de curiozitate dar şi de amintirile copilăriei, când prin clasele primare organizam adevărate olimpiade de broscuţe săritoare confecţionate din foile caietelor din dotare, am dat o căutare pe Google. Eh, ce credeţi? Evident, am găsit referinţe chiar şi pentru acest subiect... Dovada puţin mai jos.


Poate vreţi şi o mostră de umor din lumea animală, nimic mai simplu..., căutăm despre cum deosebim o antilopă blondă (iertată să-mi fie asocierea cu bancurile discriminatorii despre blonde ;) orice asemănare fiind evident irelevantă) de cele obişnuite... Ia priviţi şi vă minunaţi...


Umor cu pisici, nimic mai simplu, internetul este plin de aşa ceva. Poftim o mostră....


Între multe altele nu lipsesc imagini cu şoferi demenţi însă într-atât de satisfăcuţi de propriile isprăvi încât n-au nici o ezitare în a le face publice....


Aşadar, ne-am lămurit, orice, oricât de năstruşnic, inedit, cu rost sau fără ar fi, se poate viziona în spaţiul virtual al Internetului. Eu am mai întârziat pe acest plin de surprize Youtube.com, distrându-mă, descoperind o sumedenie de videoclipuri, unele nostime altele bizare şi multă muzică.

Mă opresc însă aici, lăsându-vă plăcerea de a cerceta şi descoperi unde vă poate conduce o simplă căutare pe Google. De exemplu după modelul: "Broscuţe din hârtie"... .

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.