vineri, 1 martie 2013

1 Martie

Prima zi de primăvară, cel puţin calendaristic vorbind, prilej pentru exprimări poetice, de genul "natura renaşte" (iar odată cu aceasta speranţele noastre înspre mai bine), de aducere aminte a unor tradiţii autohtone, zice-se milenare şi evident de a dărui sau primi mărţisoare. Nu am niciun motiv să insist aici cu prezentarea tuturor obiceiurilor asociate zilei de Întâi Martie, pentru
asta există Google.

Am însă un motiv întemeiat să ofer doamnelor şi domnişoarelor, care vor poposi voit ori întâmplător pe acest blog, un simbolic mărţişor virtual, pentru "primăvara sufletului". Aşadar, acesta este "cadoul" meu cu ocazia zilei de 1 Martie, sper ca domnii care vă însoţesc prin viaţă, fie ca prieteni, iubiţi ori soţi să fii fost mult mai generosi.


Domnilor, nu v-am uitat, deci nu mă acuzaţi încă de comportament discriminatoriu, chiar dacă s-ar putea defini drept discriminare pozitivă. Aveţi aici un mod inedit de a vă artă preţuirea pentru jumătatea bună şi frumoasă a cuplului.


Totuşi, mare atenţie în cazul în care nu sunteţi foarte siguri pe al partenerei extrem de dezvoltat simţ al umorului. Alegeţi o modalitate ceva mai clasică, tradiţională, conservatoare, cum doriţi să-i spuneţi, altfel riscaţi să dăruiţi următorul mărţisor cam aşa...


Şi pentru că suntem de aceeaşi parte a "baricadei" îmi permit mici favoritisme, mutaţi-vă în Moldova, de preferinţă peste Prut, aceeaşi tradiţie spune că acolo ELE sunt acelea care oferă mărţişoare.

Vă doresc un 1 Martie minunat, indiferent dacă primiţi sau dăruiţi aceste simboluri delicate ale primăverii, de ce nu a iubirii pentru prietenă, soţie, mamă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.