vineri, 15 martie 2013

La revedere Europa League

Steaua spune au revoir, auf Wiedersehen, hasta la vista, Ligii Europa, după ce a pierdut la Londra, în returul cu Chelsea. Deşi stelist, nu-mi făceam mari iluzii înaintea meciului, la 1:0 eram chiar resemnat. Ştiam că va fi un meci greu, am spus-o şi după victoria la limită de la Bucureşti. Totuşi după egalare speranţele au revenit…, hai că se poate îmi ziceam în gând, fiindcă
nici măcar să şoptesc n-avem curaj.

Egalarea picase tocmai bine, pe finalul reprizei şi mă gândeam va fi taman punctul cheie al meciului. Psihologic vorbind, englezii vor intra la vestiare cu moralul la pământ, în timp ce favoriţii mei vor avea 15 minute de respiro după asediul din primele 45 de minute. Mai mult, începutul celei de-a doua reprize îi va pune pe londonezi sub presiunea timpului, căci aveau nevoie de 2 goluri, Steaua mergând mai departe chiar dacă mai lua un gol. Cam la asta mă gândeam eu până când venit golul al doilea al englezilor.

A venit şi-al treilea şi gata, ce-ar mai fi de spus…, afară de faptul că jucătorii Stelei mai au mult până departe. N-au rezistat presiunii psihice, nu s-au concentrat suficient şi hai s-o zicem pe-a dreaptă, mai e şi diferenţa de valoare individuală, başca, pe final au terminat şi benzina.

2 comentarii:

  1. Merita felicitari stelistii, cel putin pentru primele 60 de minute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, au jucat bine, numa' că meciul ţine 90 de minute şi ei şi-au gătat kerosenul... unde-i Bănel....
      Am încă în minte ocazia lui Rusescu, la 0-0 când Cech a deviat cu degetele...dacă intra atunci în aţe.... Da, ştiu, dacă şi cu parcă se plimbau în barcă...
      Asta e.... poate la anu'.... Acu "să ne lase să ne pregătim de Champions League", vorba lui Borcea ;)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.