joi, 28 martie 2013

Pariurile sportive, soluţia ieşirii din criză

Pariuri sportive
Căutaţi o soluţie de reabilitare a bugetului personal? Probabil că da, majoritatea o facem, sigur mai puţin cei 588 plus alţi câţiva mii, înregimentaţi în guvern, consilii locale şi primării. Nu este însă cazul nostru, al muritorilor de rând. Totuşi, un român a găsit soluţia salvatoare, fără a fi implicat
câtuşi de puţin în maşinaţiuni de genul băieţilor deştepţi de la Hidorelectrica. Cum, simplu, şi-a pus flerul la treabă, plus încă 3 lei şi înarmat cu speranţa celui care n-are ce pierde a jucat la pariuri sportive.

Rezultatul, cum nu se poate mai fericit, după cum se vede aici. Omul nostru a investit 3 lei, inspiraţie cât cuprinde, plus bonusul pentru norocul prostului, câstigat pe vremea când se juca cu lopăţica în nisip şi ducea la guriţă cam tot ce prindea în mânuţe şi a câştigat 19.291 de lei. Desigur, aşa cum ne spune Sport.ro, după impozitare va încasa vreo 15.000 de lei, dar mai contează... îi ia, nu-i dă...

Acum, eu nu recomand neapărat tuturor să urmeze exemplul menţionat anterior, nu toată lumea a beneficiat în fragedă copilărie, de porţia de noroc parfumat, dar dacă vreţi să verificaţi, de ce nu, uite unul a reuşit. Recomandarea mea, chiar insistentă, s-ar îndrepta către aceia care ţin frâiele acestei ţări (minunate şi sublime, dar din pacate locuită, ar zice răutăcioşii), poate aşa scot şi ei de-un buget îndestulător, atât pentru sănătate, cât şi pentru educaţie, cultură şi restul degătoriilor; le-ar mai rămâne cu siguranţă şi de-un ciubuc acolo, că deh, "să mănânce şi gura lor ceva", şi oricum nu s-ar putea abţine, au năravul în sânge. Succesul unui asemenea demers, zic eu, este garantat, deoarece indivizii la care mă refer nu au parte numai de doza norocoasă dobândită în copilăria lor fericită, ci şi de norocul datorat cantităţii de rahat îngurgitate pe durata campaniilor electorale şi nu numai.

12 comentarii:

  1. Pai eu ce sa inteleg de aici ? ... ca daca nu "ma fac" politician ca sa ma tavalesc prin rahat nu am sanse sa ma imbogatesc de la loto sau pariuri sportive ?

    Si speranta asta ne-au furat-o ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am inteles din ce spui că n-ai NOROC :) Păi ce să zic, dacă n-ai profitat de anii copilăriei, acu' altă soluţie eu nu văd... Ah, nu, speranţa ne-au lăsat-o... inclusiv pe aia că poate scăpăm de ei...

      Ștergere
  2. Daţi-mi voie, onorabililor, stimabililor! Opinia mea este asta: "din două una, ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi... Am zis!"

    Curat, murdar noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înteleg că norocul e murdar, politica curată iar noi mai bine decât să ne încredem în noroc, ne-am murdări pe mâini "lucrându-ne grădina", să nu aşteptăm să cadă dacă nu pică... ;)
      Aşadar, "în sănătatea alegătorilor (comentatorilor) mei...cari au probat patriotism şi mi-au acordat...asta...cum să zic...a! sufradzele lor [...] să trăiască!"

      Ștergere
  3. Ce ma enerveaza astia care ma obliga sa port manusi de protectie! Din cauza lor nu pot sa iau sub unghii suficient noroc produs din belsug de "clientii" mei...De-ai nici nu castig la loto.Si pentru ca nici nu joc, desigur!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi vezi dacă n-ai profitat când erai mică... acu' suportă :))

      Despre partea cu jucatul, era un banc despre unul care se tot ruga să câştige şi el odată-n viaţă... D-zeu cică iar fi răspuns că-şi va da tot concursul, numai să nu se mai roage ci să joace odata ;)

      Ștergere
  4. Nu am luat eu destul noroc pentru a castiga la loto sau pariuri sportive.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum vezi 3 cu mine 4 ne plângem că n-avem baftă la jocuri de noroc... Asta să fie singura noastră nemulţumire în viaţă ;)
      Oricum pt. mine regulile de pa pariuri sunt mult prea complicate, uneori, de sărbători îmi încerc norocul la 6/49... până acum nimic :(

      Ștergere
  5. mai joc si eu dar nu poti sa fii pe plus la pariuri :D, mai mult te afunzi daca joci :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa-i, da' vezi se-ntampla unuia din an in Pasti si celorlalti le renasc sperantele, ce daca se infunda la final...macar au visat frumos.
      Eu mai jos sporadic la 6/49, la sportive nu ca nu m-as baga uneori (rar e drept), dar prea mi se par complicate "setarile" :))
      Pana la urma nu-i deloc indicat sa lasi totul pe seama norocului, chiar daca crezi ca ti-ai luat doza necesara ]n copilarie :))

      Ștergere
    2. nu-i rau sa visezi, dar sa pariezi cat iti permiti sa te lipsesti :D, multi nu au limita!

      Ștergere
    3. Da, multi se bazeaza doar pe sansa, dar uita ca norocul si-l mai face si omul cu mana lui, adica cu ceea ce chiar poate face cu mainile... se mai numeste si munca :)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.